Deler du feriebilleder?
Ferien er over os, og Nettips arbejder kun sporadisk i kulissen. Vi forsøger at holde gang i forummet takket være dygtige og flittige admins, og her på it-bloggen er der kun ganske lidt aktivitet. Vi nyder sommeren og lægger lidt online hist og pist. I dag fik jeg en pressemeddelelse fra teleselskabet Telenor, som skulle…










