Ny dansk app til tidsregistrering og timesedler

Ny dansk app til tidsregistrering og timesedler

Tidsregistrering er et begreb, som man har svært ved at komme udenom i disse dage. Begrebet er blevet så udbredt og anerkendt, at der nu er blevet udviklet og lanceret en dansk app til formålet.

Registrering af tid via moderne app

Kala er navnet på den danske app inden for tidsregistrering, som rigtigt mange virksomheder allerede har stor glæde af i hverdagen. Den danske virksomhed har formået at udvikle en løsning, der erstatter gammeldags timesedler. Takket være den nye app kan man hurtigt og nemt registrere tid via sin smartphone eller tablet.

Registrering af tid kan være en god idé i mange sammenhænge. Udbyder man ydelser, hvor man fakturerer på timebasis, vil det være særligt attraktivt at registrere sin arbejdstid. Dermed vil man aldrig komme i tvivl om, hvor lang tid man har brugt på en specifik arbejdsopgave. Man kan altså roligt gemme de forældede timesedler langt væk i skuffen, da det ikke er nogen fremtidssikret løsning.

Kala har specialiseret sig i tidsregistrering, men giver samtidig også mulighed for at føre kørselsregnskab, projektstyring og vareforbrug vi app’en. Det er blot nogle af de funktioner, der er indbygget i den nye og smarte app. Den danske app er efterhånden blevet et must-have for alle virksomheder, hvor projekt- og tidsstyring indgår som vigtige elementer.

Kala ændrer fremtidens virksomhed

Kala er en løsning, der vil gavne danske virksomheder på mange parametre. Det er en ny og revolutionerende måde, hvorpå man kan registrere tid og meget mere. Tilmed er løsningen både nem og tidsbesparende, hvilket er med til at øge effektiviteten i enhver virksomhed. App’en kommer med et simpelt og brugervenligt interface, hvor brugeren altid har det fulde overblik over de forskellige funktioner og muligheder.

App’en sikrer bl.a., at der aldrig vil ske dobbeltplanlægning, og at der er altid er dokumentation for det udførte arbejde. Har man udført en opgave for en kunde, kan man dokumentere det nøjagtige tidsforbrug, hvilket er med til at skabe et tillidsfuldt bånd. Tilmed sikrer løsningen, at alle medarbejdere kender deres opgaver. Samlet set er det en løsning, der er med til at give det komplette overblik over virksomheds aktiviteter.

Løsningen er henvendt til både små- og store virksomheder, som har interesse i at spare både tid, besvær og ressourcer. Et godt overblik er alfa omega, hvis man driver virksomhed og vil have kontrol over de mange sager og arbejdsopgaver.

Mange fordele

Der er rigtigt mange fordele ved denne løsning fra Kala, hvor man kan vælge mellem flere forskellige pakkeløsninger. Hvilken pakkeløsning man har brug for vil bl.a. afhænge af antallet af brugere, og hvilke funktioner man ønsker adgang til. Det koster en beskeden månedlig pris at få adgang til app’en, som med sikkerhed vil frigive en masse timer i din administration.

Et større overblik, øget likviditet, flere fakturerede timer og mindre administrativt arbejde er blot nogle af de fordele, som man kan glæde sig over med den nye app inden for tidsregistrering. Det er fremtidens løsning, som man helt sikkert vil se flere og flere virksomheder benytte sig af de kommende år. I årevis har man døjet med timesedler i danske virksomhed, men det er tilsyneladende ved at være forbi.

Læs også

1 Comment

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.