Fem udviste fredagslinks
Vi skal spare. På strøm. På varme. På føde. Og meget andet. Fordi vi lever i en tid, hvor vi snart ikke ved, hvad morgendagen bringer. I forgårs hørte jeg ordet ”recession” hos en forretningsdrivende her i Svendborg. Selve ordet er jo gyseligt. Recession betyder at vi risikerer en periode med økonomisk tilbagegang. Altså at…

