Fem kurrende fredagslinks
Nyd weekenden, venner, for i næste uge bliver det koldt. Igen. Det står der i BT, og så passer det. Måske. Men en vejrmand – en såkaldt meteorolog – påstår altså at vi godt kan risikere nattefrost i næste uge. Så bliv inden for om natten. Det kan de ikke tillade sig, de personer der…

