Fem skidegodtske fredagslinks
Den sidste skurk i Olsen Banden er sovet ind. Benny slap taget og har altså nu beriget andetsteds med sin deltagelse sammen med Egon og Keld. God rejse, Benny. Og stor tak for den sprudlende underholdning som og de to andre bidrog med igennem en række strålende familiefilm. Selv i Tyskland gik det op for…

