Historien bag din smartphone
I 1973 blev den første mobiltelefon lanceret, og det var først i 1992, at den første SMS blev sendt. I den nævnte periode er mobiltelefonen gået fra at være noget meget eksklusivt, som gik fra primært at blive brugt af forretningsfolk til at forhandle for millioner af kroner, til at være ganske almindelig hvermandseje. I…

