Slave af skærme

Mennesket er blevet slave af diverse skærme. Det kan man vist roligt slå fast, når man tænker på alle de timer vi bruger ved små som store skærme. I gamle dage var det såmænd kun fjernsynet. Så kom datamaten, telefonen, tabletten og uret – blot for at nævne nogle eksempler. En ny undersøgelse foretaget på…