Et stille fredagslink

I dag har jeg ikke så meget på hjerte. Det er en rigtig trist fredag, hvor vi atter skal genopleve at ondskab skal forsøge at ødelægge frihed, kærlighed og demokrati. Mit fredagslink dedikeres til de mennesker, som er tæt forbundet med tragedien i Spanien. Det er også trist at almindelige danskere ikke kan gå en…