Mad og ophold til halv pris

Mad og ophold til halv pris

Danskerne er vilde med Downtown, Sweetdeal og de cirka 15 andre hjemmesider, som hver dag har et fantastisk tilbud på middage, massage eller rejser i ind- og udland. Alene i Danmark bliver der dagligt solgt tusindvis af værdikuponer. De er oftest kun til salg i én dag, men kan indløses i flere måneder efter. For at holde styr på de mange tilbud, er der kommet flere sider, som samler alle tilbuddene. Det seneste skud på stammen er det danske site All2day.dk. Det særlig ved All2day.dk er, at sitet hver dag gennemgår, forkorter og kommenterer tilbuddene, så det bliver let for forbrugerne at overskue og gennemskue dagens gode køb.

All2day.dk forsøger at skabe overblik ved dels at gruppere disse tilbud i kategorier som mad, velvære, shopping og rejser, og du vælger selv, hvilke kategorier du vil have med i din daglige e-mail. Samtidig fjerner de mange af salgsflosklerne og beskriver den egentlig vare.
– Mange tilbudssider skriver stolpe op og ned for at lokke forbrugerne til at købe, og så kan det være svært at komme alle tilbud igennem. Ofte er overskrifterne på tre linjer. Derfor skriver vi for eksempel bare ‘Sandwich og juice for 2’ om et tilbud med overskriften ‘Nyd solen ved Christianshavns Kanal i selskab med en ven og 2 valgfri frisksmurte sandwich og 2 friskpressede juice med gulerod, appelsin & ingefær’, forklarer Peter Alexanian, som er medstifter af all2day.dk

Reelle tilbud?
Peter Alexanian er selv erfaren tilbudsjæger og kan godt forstå den kritik, der har været af de mange tilbud til halv pris. – De fleste tilbud er heldigvis meget reelle, men ind imellem støder jeg på tilbud, som rent faktisk kan købes lige så billigt andre steder. Eller bider mærke i, at man kun kan gøre brug af tilbuddet på et tidspunkt, hvor de fleste går på arbejde. Så bliver det nævnt på all2day.dk. For der er jo ingen grund til at gå i dybden med et tilbud, som ikke er specielt, eller som man reelt ikke kan gøre brug af bagefter, siger Peter Alexanian.

På all2day.dk bliver man også mindet om de ekstraomkostninger, der tit er forbundet med et tilbud. Det kan være til fragt. Eller til drikkevarer, hvis man skal ud at spise. – Hvis man køber en brunch til 50 kroner, så skal man typisk regne med at betale mindst det samme på cafeen efterfølgende, hvis man vil have juice og kaffe til maden. Og så sparer man i sidste ende mindre end 25 procent, forklarer Peter Alexanian

All2day.dk er startet i marts 2011. Foreløbig vokser brugerskaren med 5-10 procent om dagen. – Vi har stort set ikke gjort noget for at gøre opmærksomme på os selv. Folk fortæller det selv videre til venner og kolleger, og det er jo den bedste form for markedsføring, slutter Peter Alexanian.

www.all2day.dk

Tjek vores gratis nyhedsbrev med gode tips og tricks

* Din mailadresse:
 
Email marketing by MailPlatform.dk

Læs også:

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *