Bog om Twitter

Bog om Twitter

Her op til jul (!) kommer der en del udgivelser på bogfronten. Da Twitter er et af de store emner i tiden, er det derfor ikke overraskende, at der nu er udkommet en bog om Twitter.

Dette sociale medie er endnu ikke slået fuldt igennem herhjemme, men i United Bluff er Twitter gigantisk. Måske vil det boome i Danmark i 2013. Denne bog om Twitter hedder Twitter for virksomheder, og den er skrevet af Martine Gjede. Hun har flere års erfaring med Twitter, og det er da også en af grundene til at hun har skrevet bogen om Twitter. Mediebureauet Atcore står bag bogen, der udkom midt i november.

Antallet af Twitter brugere i Danmark er dog i vækst. Herhjemme anslås det at der er over 100.000 Twitter profiler i Danmark, og med en udbredelse på en halv milliard på verdensplan er der vist ingen tvivl om, at danskerne nok skal falde til patten på et tidspunkt. Åersonligt er jeg endnu ikke voksen nok til at fokusere på Twitter, men jeg har naturligvis min Twitter profil liggende klar til det store boost.

Bog om Twitter i PDF format

Denne bog om Twitter er både en teoretisk og praktisk guide som primært retter sig mod virksomheder. som overvejer at satse lidt på Twitter. Hvad kan Twitter bruges til? Kan den booste virksomhedens markedsføring? Det er især virksomhedernes marketingafdeling, som bogen er rettet imod, men helt nybegyndere kan også godt læse med, fastslår Atcore i en pressemeddelelse. Bogen om Twitter er en såkaldt e-bog i pdf-format. Den er på 320 sider og koster 240 kroner.

www.atcore.dk/ebook

Related posts

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *